25 okt. 2011

läs och lär!

Har ett nytt projekt på gång! ;) Har börjat inhandla böcker åt mej! varenda gång jag har tid och går förbi ett loppis, ett gammalt antikvariat eller nåt liknande går jag igenom böckerna de har för att kanske fynda något intressant och någorlunda billigt. Har hittat massa fina gamla böcker faktiskt! Och riktit bra böcker dessutom! ska berätta mer om de ja läst!
Min senaste, som jag ännu inte läs,t är en geishas liv, finns ju på film också men det sägs ju att boken alltid är mera givande än filmen ;)
En annan sak jag brukar göra är att kolla om några av mina vänner läst nån bra bok som jag kanske kunde låna :)  Men mycket läsande har det ändå inte blivit, har inte riktigt tid.. men när man en gång harr tid, fy fasen så relaxing det är! Rekommenderar varmt! en bra bok och nåt gott att dricka kan vinna en vanlig film kväll framför TV:n!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar